Retningslinjer for service og retur:

Dersom et produkt har feil/mangler kan det returneres til PeBeCom AS dersom følgende vilkår oppfylles:

Produktet har blitt forsøkt oppgradert av forhandler.

Produktet er innen for garanti tiden.

Retursøknadsskjemaet er korrekt utfylt og saksnummer er tildelt.

Vi gjør oppmerksom på at all innsending SKAL forhåndsregistreres ved å sende retursøknad med service/retur skjema.

 

Følgende innsendingsmetoder aksepteres:

Personlig leveranse i åpningstiden

Budbil

Posten bedriftspakke Vi tar ikke ansvar for produkter som sendes med brevpost.

Posten servicepakke belastes med hentegebyr à 100,-


Vår adresse for mottak av service er:

PeBeCom AS

Professor Birkelandsvei 24c

1081 Oslo

ATT: RMA (tildelt saksnummer)


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.